دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

استعفای کاری ولی همچنان درگیر امتحانات..


با نامه امضا شده استعفام توسط دکتر رسما نباید از پس فردا یعنی 1/4/88 بیام سرکار .. اما خوب امتحانات و مثل همیشه کمبود نیرو ... بهانه خوبی شد واسه سیر دیدن و خوش گذروندن در عین خستگی ها با دوستان و همکاران ... دلم حتما برای این روزها تنگ خواهد شد ... اما به امید روز روزهایی خوشتر و بهتر  تو شهرم و تحصیل .. امروز تصمیم گرفتم که حتما ادامه تحصیلم رو خیلی جدی تر از قبل دنبال کنم ... بامید موفقیت همه .. و البته آقای مهندسم ...موری جون خودم ! 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد