دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم ... !


 

من این روزا دور از خونه ام هستم ... دلتنگم تا بی نهایت خدا ... 

دلتنگ یار و مونسم ... دلم براش مثل گنجشک هر لحظه و هر دم میتپه ... 

به خدا التماس میکنم تا این روزای هجر و دوری رو برام زود زود تموم کنه .. خلاص شم ...  

دلتنگ روی ماهتم ... دلتنگ گرمای دستای سختت که از دستام دوری میکنه ... دلتنگ بوسه های گرمو دلچسبت ... اما من کجام و تو کجا ... 

من مثلا در میان آشنایانم ولی سخت بیگانه ام ...  

التماس دعا از همه ... یا علی  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد