دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

یا صاحب الزمان ادرکنی ... !


سلام بر لونه تنهایی من و یارانی که هر از گاهی سری بهم میزنن 

تولد منجی عالم ... امید همه ما مبارک  

ایشالا بامید ... 

الهم عجل لویک الفرج فوری فوری  

بگین آمین رو بلند که خدا دلش برای تنهایی ما به رحم بیاد و عزیز ما رو بهمون برسونه  

کاش لایق دیدار هم باشیم  

عیدتون مبارک و سبز  


زیر نویس ... همسر باوفا بعد از حدود یک ماه دوری از ۱۶/۴/۸۸  تا ۱۳/۵/۸۸ به آغوش دل بازگشت ... خرم ازین خدا هستم که حکمتش عمیقه و ما کم صبر ... بامید اینکه همه دلا شاد باشن و عاشق

سالگرد عروسی من و تو ... ما !!!


 

مهم نیست که : کی باشیم ...  

کجا باشیم ... 

چرا باشیم ... 

چطور باشیم ... 

مهم اینه که : با هم باشیم ... 

به یاد هم باشیم ... 

برای هم باشیم ... !!!! 

 

***سالگرد با هم یکی شدن مبارک ... *** 

۳/۵/۱۳۸۵ تا ۳/۵/۱۳۸۸ 

این بود پیام همسر محترمه ازین راه دور .. دلشاد شدم و لبخندی تلخ بر لبانم نشست ازینکه دوریم ... همین !