دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

آنگاه که دشواری رخ می نماید چه باید کرد؟


ملکا ذکر تو گویم ..  

که تو پاکی و خدایی .. 

نروم جز به همان ره .. 

که توام راهنمایی ...  

یا ذوالجلال و الاکرام ... 

این روزا خسته ات کردم از بس که برات حرف میزنم ... میدونم .. ببخش اما تنهام و بی همزبون ... زندگی مسخره ایی شده ولی با همه اینا هنوز حاضرم سرم رو بدم تا درست بشه و ازین بحران دربیاد ...واسه زندگیم هر کاری میکنم تا درست بشه و سر و سامونی دوباره بگیره .. دریای طوفانی زندگی منم آروم میشه حال به هر سختی و مشقتی .. چشمام دائم می سوزه .. اشکم دائم روونه اس و گرم .. دلم می سوزه .. خدا رحمتش کنه مادر رو همیشه حرف خوبی میزد حالا بماند ... اونقدر تنهام و بی قرار فقط از خبر شادی شیمای عزیزم ته دلم بسیار شادم .. یعنی یادش دلم رو شاد میکنه ... یه نیم ساعت پیش تماس گرفت و شخصا هم خبر داد و هم دعوتمون کرد ... آآآآی دل خوش سیری چند ... دیروز عصر تماس گرفتم گوشیش جواب نداد ... اسمس هم به ایران ول نمی رسه ... عزیز دلم .. شیمای مهربون و نجیب براتون آرزوی با هم شاد بودن و شاد زیستن و با هم شاد رفتن میکنم .. که هرگز تحمل حتی لحظه ای دوری از هم رو نداشته باشین ... اونم وصالی پس از ۷ سال ... 

دلم میگیره .. چشام خیس میشه وقتی یاد اون روزای خوش خودمون میافتم ... کم بودن و زود گذر ... قدر دونستم بخدا قدر دونستم و شکرش رو هم گفتم ... بگذریم که کلی برنامه واسه مجلسش دارم و ایشالا تا اون روز که راستی ۲۵ تیر ماه و هم روز تولد ۲ سالگی گل ما آینازی ... دلمون شاده و کنار هم و در مشهد مقدس مستقر ... ایشالا*** 

خدایا به فریادم برس که خیلی بی کسی داره داغونم میکنه و بی قراری ... تا آخر هفته هم ترک کار میکنم به سلامتی ... موری هنوز تکلیفمون رو مشخص نکرده .. با هم ریز ریز حرف میزینیم که همیشه با حرف نه اش کار به دعوا میکشه و بعد سکوت .... خسته ام ! 

دلم می خواد برم یه جایی تنهای تنها باشم لب دریا ... تو حرم آقام امام رضا یا تو حرم آقا امام زمان ... میرم ایشالا بذار جابجا بشیم با خیال راحت ... مامی و بابا امشب راه میافتن بسلامتی تا مسائل ما رو حل کنن ... ایشالا که ختم بخیر میشه ... یا زهرا  

نفسم دائم تنگه و گرفته .. دیشب حسابی چسبید دو تایی رفتیم تا ۱۲ شب هواخوری تو چمن های فلکه اما حسین و گپ های کوتاه و با احتیاط ... همه اش میگه برای چی میخوان بیان .. بگو نیاین ... خوب عزیزم تو که دست رو دست گذاشتی و من رو هوا معلقم و دارم جون میدم ...  

خدایا خودت بهش آرامش بده که دست از لجاجت برداره ... دیشب با همکار صمیمی اش مرجان صحبت کردم .. خیلی قبولش داره شاید با صحبت های اون آروم بشه چیزایی گفت که من تا بحال از زبونش نشنیده بودم ..برام جالب بود و ناراحت کننده که من اینقدر از تو دورم که به من حرف دلت رو نگی ... خیلی غصه به دلمه ازت ولی دنیاها دوست دارم ... بوسه صبحم موقع خداحافظی حسابی بهم چسبید و گفتم خدایا مگه عشق معجزه نمیکنه ... پس من منتظرم ... ! بامید رهایی **** 


 

نظرات 4 + ارسال نظر
میلیاردر دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

بضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810


ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

میلیاردر دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ

بضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810


ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

greenplum چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ب.ظ

روزهای خوب هم می رسه!

مرسی عزیزم التماس دعا دارم ...واقعا دلم براتون تنگه .. خیلی مشغولم ...هم زندگی و هم درس .. از طرف من به الیماه بگو خوبه که ادم جنبه انتقاد که نه شنیدن و تحمل نظرات دیگران رو هم داشته باشه ... مرسی

زندگی با عشق آغاز می شود سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ http://hategost.blogfa.com/

عشق یعنی سالهای عمر سخت

عشق یعنی زهر شیرین بخت تلخ

عشق یعنی خواستن٬ لَه لَه زدن

عشق یعنی سوختن پر پر زدن

عشق یعنی جام لبریز از شراب

عشق یعنی تشنگی یعنی سراب

عشق یعنی لایق مریم شدن

عشق یعنی با خدا همدم شدن

عشق یعنی لحظه های بی قرار

عشق یعنی صبر یعنی انتظار

عشق یعنی از سپیده تا سحر

عشق یعنی پا نهادن در خطر

عشق یعنی لحظه ی دیدار یار

عشق یعنی دست در دست نگار

عشق یعنی آرزو یعنی امید

عشق یعنی روشنی یعنی سپید

عشق یعنی غوطه خوردن بین موج

عشقِ یعنی رد شدن از مرز اوج

مرسی عزیزم .. هر که هستی برات آرزوی روزهای عاشقی رو دارم ... بسیار زیبا بود ... برام دعا کن که تو هجر یارم و عاشقانه براش میسوزم و صدام در نمیاد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد