دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

یا صاحب الزمان ادرکنی ... !


سلام بر لونه تنهایی من و یارانی که هر از گاهی سری بهم میزنن 

تولد منجی عالم ... امید همه ما مبارک  

ایشالا بامید ... 

الهم عجل لویک الفرج فوری فوری  

بگین آمین رو بلند که خدا دلش برای تنهایی ما به رحم بیاد و عزیز ما رو بهمون برسونه  

کاش لایق دیدار هم باشیم  

عیدتون مبارک و سبز  


زیر نویس ... همسر باوفا بعد از حدود یک ماه دوری از ۱۶/۴/۸۸  تا ۱۳/۵/۸۸ به آغوش دل بازگشت ... خرم ازین خدا هستم که حکمتش عمیقه و ما کم صبر ... بامید اینکه همه دلا شاد باشن و عاشق
نظرات 1 + ارسال نظر
مهری شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ب.ظ http://chashmhayash.blogfa.com

سلام عزیزم.اول از همه چشمت روشن باشه که همسرتون اومدن.واست آرزوی موفقیت میکنم.بعد هم از اینکه همیشه منو شرمنده خودت میکنی و بهم سر میزنی ممنونم خواهر خوبم.

خواهش میکنم فقط حرف دل رو گفتم همین ... التماس دعا تو این روزای ناب خدایی... مهری جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد