دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

فلسفه زندگی ... !


 

یا الهی ...  

خدای من ... رب محبوب من ... خدای همیشه بیدار و شنوای من ... 

خدای قادر و توانای من ... چیه این زندگی و فلسفه زیستن ... ؟! 

می نالیم ازش و سخت در پی اش دوان دوانیم و به هیچ جا ... یعنی اون جایی که باید نمی رسیم ... چه کنیم با درد شیرین و لذت بخش!!! 

حس دوست داشتن و عاشقی ما ادم ها به هم و به خدای آسمونم ... 

راستی تو چرا همیشه اون بالائی ...  

کاش ما هم لایق در جوار بودنت بودیم و یه سری به بارگاه ملکوتی و سمائی شما میزدیم ولی افسوس ما کجا و سر منزل پاک یار کجا ... 

ازت می خوام فقط ما رو لحظه ای حتی لحظه ای به حال خودمون رها نکنی که بیچاره ایم .. ما محتاجیم .. محتاج کمک و نظر لطف تو ...  

یا ارحم الراحمین ... دوستت دارم! 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد