دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

شروع امتحانات ... تا ۲هفته !

این دیروز رفتیم تو خط امتحاناتی که خودم ایشالا از تابستون درگیرش میشم بسلامتی ... بله پس تقلب ممنوع ... 

افتضاح بود روز اول کاری به علت گرمای شدید هوا و قطعی برق و شدیدا کمبود امکانات ... خلاصه با جو بد حاکم یه جوری سر و ته اش رو هم اوردیم و با خنده راهی منزل شدیم ... 

واسه همه اونایی که واسه عقیده اشون ارزش قائلن و بهش پایبندن آرزوی سلامتی و توفیق میکنم ... بازم میگم مواظب خودتون باشین تا در هجوم وحشیانه  بعضی انسان ها از بین نرین ... دست علی یارتون ... خدانگهدارتون

نظرات 1 + ارسال نظر
PeYmAn سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.link-best.blogfa.com

بازم سلامی دوباره مهری جان.ممنون شما لطف دارین عزیز.چشم عزیز اگه ای دی دارین لطفا بدین تا راهنمایتون کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد