دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

خدایا خودت ختم بخیر کن ...

سلام بر ملت همیشه غیور خودمون ... 

خدایا دیروز مردم بعد یه روز کاری سخت تا رسیدم منزل غروب بود که طی تماس با اهالی منزل مطلع شدم مشهد غوغاست ... تحصن دانشگاه فردوسی مشهد و خلاصه قیامته ... اخوی کوچک هم که سخت درگیر این مسائل و بله خبر دستگیریش ... مردم و زنده شدم تا خبر رهایی اش رو شنیدم ... خدا لعنتتون کنه باتوم به دستان وحشی ... بیچاره مامان بابام چی کشیدن خدا میدونه .. خیلی ها رو گرفتن و تهران کشته هم داده ... نه خونریزی و مرگ نه ... سید تو رو خدا کاری کن که این از خدا بی خبرها مردم رو داغدار عزیزی نکن ... کاش یه کاری میکردی ... 

خدایا خودت حق رو به حقدار برسون .. آمین  

مواظب خودتون باشین و در حد تیم ملی خودتون رو کنترل کنین تا اینا به اهدافشون نرسن .

یا حق

نظرات 1 + ارسال نظر
PeYmAn سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.link-best.blogfa.com

سلام
وب سایت جالب و مطلب زیبای داشتین
موفق باشین




omaYgE

thanks ... u too man

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد