دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

ای روزگار فانی ... کی میشود سرآیی!


 چه فلسفه ایه این وابستگی ما آدما به همدیگه ... زنجیر بستیم به وجودمون و شدیم زمینگیر عالم ... عاشق عشقیم اما هی همدیگه رو زجر میدیم که بابا هر کی کسیو خیلی دوست داره بیشتر آزارش میده ... آخه پدرت خوب .. مادرت خوب ! اینه رسم دوست داشتن های خدایی!!!  

*اگه روزی تونستی گلی رو لگدمال کنی بدون عطر حضورش رو که نمی تونی از بین ببری  ...* 

 

اینو واسه دل خودم گفتم ... واسه اونی که این روزا کمر همت به قتل وجودم و عشقم بسته ! 

دوست ندارم هیچی بگم فقط ...

خدا رو قسم میدم به این روز مبارک که دلی رو غمگین غمی نذاره ... مخصوصا مادرها رو ...   

دلم آشوبه ازین بحری که توش گرفتار شدم ... تنهام .. همدم و همصحبتی نیست ... جز خدا! 

خدایا ... همیشه ارحم الراحمین من ... خیلی امتحان سختیه ها .. تنهام نذار که می ترسم ... من بیشتر از هر وقتی به وجودت احتیاج دارم ...   

 


نظرات 1 + ارسال نظر
PeYmAn سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ http://link-best.blogfa.com/

مهری جان این ای دی منه omayge_hate

آقا پیمان سلام من ای دی دارم اما اصلا فرصت و زمان برای چت ندارم شرمنده والا خوشحال میشدم که از اطلاعات مفیدت استفاده کنم .. اگه برات ممکنه برام کامنت بذار تا بتونم استفاده کنم .. مرسی اینم ای دی من : sweet_heart4199

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد