دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

آهای مامانای عزیز روزتون گل بارون ...

السلام علیک یا بنت نبی الله

السلام علیک یا بنت حبیب الله

السلام علیک یا بنت خلیل الله

السلام علیک یا بنت صفی الله

السلام علیک یا بنت امین الله

السلام علیک یا بنت خیر خلق الله

السلام علیک یا بنت افضل انبیا الله و رسله و ملائکته

السلام علیک یا بنت خیر البریه

السلام علیک یا سیده النساء العالمین من الاولین و الاخرین

السلام علیک یا زوجه ولی الله و خیر الخلق بعد رسول الله

 اول یه تبریک به مینای قشنگم ... گل خوشبوی خونه و خانواده ما ...

کسی وجودش برکته و رحمت ...

میدونی بارون رحمت الهی یعنی چی ؟ یعنی مینا جون خودم!

بخاطر یه عمر زحمات بی دریغ و خالصانه ات ...

بخاطر یه عمر نمونه بودن هم تو شغل شریف پرستاری ...

و هم یه مامان خوب و کامل بودن ...

بخاطر یه دنیا حرفای نگفته سرشار از تشکر و تقدیر ... که نمیتونه لحظه ای از خوبی هات رو جبران کنه ...

واسه اینکه همیشه انیس دلم بودی و هستی و خواهی بودی ..

یه مامان مینای خوشگل و دوست داشتنی ..

یه معلم بزرگ و با تجربه ..

یه الگوی تمام عیار واسه تمام زندگی ..

یه عاشق به تمام معنا هم تو ابراز به همسر هم به میوه های دلش ..

یه زحمتکش بی منت و فروتن ..

یه همراه و سنگ صبور با یه حس آرامش عمیق ..

مینا جون ... خدا رحمت کنه مادر ناز و مهربونت رو ..

الهی بقای عمر شما باشه با تندرستی و عزت و آرامش ..

بیشتر از جانم دوستت دارم .. اما شرمنده ام

تبریکم رو با دست خالی ازین راه دور با وسعت بی انتهای قلبت پذیرا باش ..

دنیات خجسته و سبز ... هر روز زندگیت عید و شادی ..

فاطمه زهرا نگهدار همه مادران خوب سرزمین پاکمون ایران باشه ..

خدایا

هیچکس رو از نعمت مادر بودن و مادر داشتن محروم نکن .. الهی آمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد