دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

متاسفم ...

 


از اعلام نتیجه رای گیری ها هم متاسف شدم هم شرمنده ... 

نباید اینجوری میشد .. هزار بار میگم نه نه نه ... !!! 

من هنوز پای رای خودم به سید میر حسین موسوی سخت پابندم و معتقد .. 

بحث جای من و اون نیست .. بحث یه مملکت .. یه سرزمین به اسم ایران ... 

فعلا که همه چی داره به اسمش آب میخوره و مردم هم بی تفاوت ...بیننده های جوگیر! 

متاسفم فقط همین!!!

خدایا تو شاهد باش که با این افتضاح چه حقی از مردم پایمال میشه همچون این ۴ سال گند گذشته ... این وضعیت درهم برهم رو به کی باید گفت ... لعنت به همه اونایی که فکرشون رو در لوای مملکت پیچوندن و دارن  افکار پلیدشون رو نشخوار میکنن ... 

سزای شما همین نداری و گرسنگی بیچاره هایی که براحتی از کنارشون میگذرین ... 

هر کس مسئول عمل خودشه پس امید واهی داشته باشین که روسیاه نشین ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد