دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

گله بخدا ... نه درددل با خدا!

خدایا ...

وقت اذونه ( بقول یه رفیق نارفیق : اذان نه اذون – گرسنه نه گشنه) خلاصه که آره همون اذونه و وقت راز و نیاز با معبود .. آره یعنی وقت با تو بودنه ... !!! ولی دل من که همیشه با توئه البته اگه لایق باشه ... !

خدایا ما رو رها کن .. خلاص کن ...

 از این همه بودن ها و نبودن ها ...

ازین همه فکر و خیال ...

ازین همه حسرت و حرص ... برای داشتن و نداشن ها ... واسه کارهای به سرانجام رسونده و نرسونده و یا حتی وامونده و رها شده ...

خسته ام ازین همه غل و زنجیری که خواسته و ناخواسته پابندم کرده و شدم یه اسیر زمینی عینی و واقعی ... کجا .... راه دور نرید .. من اینجام حی و حاضر !!!

خدایا ...

پروردگارا ....

مهربانا ......

معبودا .....

بر ما رحم کن .... من از تو عاقبتی خوش می طلبم ... سرانجامی نیک ... رستگاری .... !

این کشتی طوفان زده رو مثل همیشه فقط و فقط به دست های امن الهی و پاک تو می سپارم  .... باشد که رستگار شوم از با تو بودن ها ! والا مرا به خود چندان امیدی نیست ... این با تو بودن هاست که سرپا نگهم می دارد ....


خبرای تلخ درگیری های زاهدان رو حتما شنیدید ... مرگ پشت مرگ ... نابودی تا کجا ؟ همه اش می گیم و می شنویم ... دیگه تحمل ندارم ... بریدم ! خبر مرگ انسان ها شده یه امر عادی و خیلی طبیعی ... به کجا ؟

شما مثلا اهلیان اهل سنت ( که دست هر چی دد و دامه از پشت بستین ) پیغمبر خدا رو هم به سخره گرفتین ... از خدا می خوام به حق آبروی رسول الله و داغ سخت و تلخ نازنین زهرا داد دل از شما به قعر جهنم و فلاکت بکشد .... اون عبدالحمید عقب مونده ای که بلد حرف زدن نیست و انتظار یه جمله درست رو نباید ازش داشت ... خدایا تو شاهد باش که هیچ کس کاری برای مردم بیگناه اینجا نمی کنه ... من که بار سفر برای همیشه بستم اما دعا میکنم یه مسلمون باقدرتی پیدا بشه که استانی به سیستان و بلوچستان نذاره ... بلوچ رو باید نابود کرد ... اینا روی قوم تاتار و مغول رو سفید کردن ... اینایی که دم از رهبر و رئیس جمهور میزنین و آقا آقا ورد کلامتونه ... این آقا یعنی هیچ کاری نمی تونه بکنه ... کجاست اون سفرهای دولتی مضحک و مردم فریب ...

وای که دارم ازین بغض لعنتی خفه میشم ... واسه این بی دین های کثیف پیر و جوان نداره ... بچه ها هم واسه اینا همون قربونی دم توپن .... اینا اینجا رو بدتر از آفریقا و اون درگیری های وحشیانه قومی کردن ...

یا الله  ... یا ذوالجلال و الاکرام !

تو رو به تک تک صفات اعظمت تو دعای زیبای جوشن کبیرت قسم میدم بعد اون قهر طولانی مدتت که خشکسالی رو سالهاست نصیب مردم اینجا کردی ... بلائی خانمان برانداز هم نصیب کافرانش کن شاید خلاصی در راه باشد ...

براشون دعا کنین هر چند می دونم عمق مسئله زیاد براتون قابل درک نیست ... یا حق



 - زیاد خودتون رو اذیت نکنین خواست راه نفسم باز بشه شما به زندگیتون برسین ... جاست ایت!ساری فور اوری تینگ!

نظرات 2 + ارسال نظر
مشاور سرمایه گذاری دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ب.ظ


سلام دوست عزیز
اگر می خواهید یک سرمایه گذاری درست را تجربه کنید یا
علاقمند به داشتن یک کار پر درآمد و آزاد را دارید شما میتوانید از وبلاگ ما دیدن کنید

مهری دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ http://chashmhayash.blogfa.com

ممنونم از تو خواهر خوبم که اینقدر نسبت به من لطف داری.موفق باشی.

خواهش می کنم ... حقیقتو گفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد