دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

به نام او که هر چه هست از اوست ...


سلامی گرم از دلی که سخت بی قراره دیدن عزیزاشه ... 

سخت بی قراره یه جابجایی و تحول اساسی تو زندگیشه .. دیروز فالم این بود : 

دریافت خبرها و پیامهای تازه ای زندگی اکثر متولدین این ماه را دچار تحول و تغییر میکند، در این ضمن بعضیها بدلیل نقل و انتقالات تازه در کار و زندگی شان، ابتدا کمی دلواپس میشوند ولی بمرور خود را بازیافته و به مسائل مثبت پیش آمد پی میبرند ... 

 

نمی دونم اسمش رو تصادف بذارم .. یا اتفاق ولی هر چی هست درسته ...  

این روزا سخت گرفتار پروژه های آماریم که مزغم دیگه هنگ کرده و پوکیده یکی دوتا که نیست همه اش ریزکاریه و تمرکز می خواد ... هنوز این بخشنامه تموم نشده بعدی .. فایل تکمیلی پشت سرهم ... تازه خرده ریز کارهای زیاد هم که بماند ... اونوقت از کارانه هم هیچ خبری نیست ... دختره پولکی مادیاتی مال دنیا پرست اسکروچ  

بچه ها امروز حقوق ها رو ریختن به حسابامون و من خهلی شادم و سرمست  

یه ماه کاری به امید واریز مانی به حسابمون و لذت خرج کردنش ... آخ جون 

من سخت دلتنگ زنان بزرگ خانه خود هستم چون همه به نیت کارهای اداری حال صوری یا واقعی عزم تهران کردن و از شخص بنده دورتر ... ولی دیشب که با قطار (وسیله محبوب من برای سفر البته درجه یکش) در راه بودن بنده سخت دلگیر و غمین بودم انگاری تازه از پیشم رفته بودن ...  سفر بخیر ! 

دلبر عمه هم که حسابی سنگ تموم گذاشته و حسابی خوش گذرونده ... قربون اون زلف های طلائی ات ! قربون اون لبات که غنچه شده همه اش دل میبره که عمه جون بیا ... آخ نفس! 

خدایا قربون مهربونی بی حدت که امیدی رو نامید نمی کنی ... دریاب مرا که سخت محتاج نگاه توام مهربانا ... 

 من گرمی دست های تو را در هر غروب دلگیر اینجا بر سرم حس می کنم ... یا کریم و یا رحیم!  

عزیزان  میان ربنا گفتن هایتان یادم کنید .. ایشالا خدا همه رو به مراد دلشون برسونه  

هر روز عاشق تر از پیش باشید .. چریو !


نظرات 1 + ارسال نظر
greenplum دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ب.ظ http://greenplum.blogsky.com

بابا ایول! ادم میاد اینجا چقدر انرژی + میگیره!

نمی دونی چقدر این لفظ کلام قشنگ شوخت رو دوست دارم .. به دل میشینه ... مرسی مریم گلی ... تو راه به راه راست هدایت کردن الی واسه مریج موفخ باشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد