دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

یک sms از آجی جونم ...

بنویس نام مرا در کف دستت ای دوست  

تا به هنگام قنوتت نبری از یادم ... ! 

آخه خواهر من ... 

آخه عزیز من ... 

آخه مهرنوش من ...  

مگه میشه .. مگه ممکنه .. آدم عزیزاشو همیشه وقت و بی وقت یاد میکنه ... با خدا ازشون حرف میزنه و آروم میشه ! 

من همیشه به یادتم ... من همیشه دلتنگ تو و خنده هاتم ... قربون اون لبخند خوشگلت مگه من از دار دنیا یه خواهر بیشتر دارم .. اونم جاش رو دل و دیده منه ! 

فقط کارها آسان شود اما به صبر ... پس صبوری یادت نره خوب من ! 

بی نظیرترین خواهر دنیا ... عاشقانه و خالصانه دوستت دارم ... و با احساس ترین خواهر دنیا ! 

به خدا می سپارمت !

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام وبلاگ خوبی دارید.
یک سیستم کسب درآمد جدید می خوام بهتون معرفی کنم که سقف پرداخت نداره .
یعنی اینکه 15 هر ماه هر چقدر کلیک داشته باشید پرداخت میکنه حتی اگر فقط 1000 تومان باشه.
لینکش هم تو قسمت آدرس وب گذاشتم خود به خود وارد سایت کسب درآمد میشید
یه مزیتی هم که داره اینه که پایین بنر تبلیغاتی دیگه هیچ نوشته نداره .

راستگو چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
انجمن سایت راستگو یک سایت تفریحی، فرهنگی، علمی و ... است که می توانید مطالب مفیدی در آن پیدا بکنید.
با عضو شدن در انجمن راستگو و فعالیت در آن می توایند از امتیازاتی که به کاربران فعال تعلق می گیرد، استفاده کنید.
آدرس انجمن راستگو: http://forum.rastgo.com
جوایزی که به کاربران فعال تعلق می گیرد، در لینک زیر قرار دارد:
http://forum.rastgo.com/ndash-t1949.html

موفق باشید

greenplum چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

اینم یه اس ام اس از من:

گوسفند چرا اس ام اس نمی دی
.
.
.
.
.
.
فیلمی از ابراهیم حاتمی کیا(برنامه امشب سینماهای تهران)

سو فانی ...

دختر رودسری پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ http://dokhtarerudsari.blogfa.com/

سلام عزیزم ...
شرمندده دیر اومدم .
مشخصات دوربین رو درست و حسابی نمی دونم چون دوربین خواهرمه!!
برای آپلود عکس ها می تونی از این سایت استفاده کنی که آپلود تا ۵۰۰ عکس توش مجانیه:
http://www.500images.com/
کافیه از توی قسمت brows عکست رو از روی سیستمت پیدا کنی و بعد دکنه آپلود رو بزنی.
بعدش از توی صفحه ای که باز میشه آدرسی رو که توی بخش : Regular Link هست رو کپی کنی.این آدرس عکست هست که می تونی بذاریش توی پستت که عکست رو نشون بده .
البته این قسمتش رو نمی دونم چه جوری بهت بگم .. چون من از بلاگفا استفاده می کنم ... اما سرور تو بلاگ اسکای هست و من ازش سر در نمیارم.می تونی از اونایی که وبلاگ بلاگ اسکای دارن بپرسی.
فهلا

مرسی عزیزم از راهنمایت ... امتحان میکنم ایشالا که موفق بشم ... یه دنیا مرسی ... از دریا و ساحل یادت نره ... عکاس حرفه ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد