دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

! ... an amorous unread letter to you

اینا رو واسه دل خودم تو این روزایی که حس می کنم چقدر به همه چی بی علاقه و بی توجهی ... و خودم بدتر از توام ... و در کل عاشقانه ایی در کار زندگیمون نیست ... فقط و فقط برای دل کوچولوی مامانی خودم می نویسم ... چون تو اکه می خواستی گوش دل می سپردی به حرفای دلم .... فقط همین !


متشکرم:
برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی.

برای همه وقت هایی که به حر ف هایم گوش کردی.

برای همه وقت هایی که به من شهامت و جرأت دادی.

برای همه وقت هایی که با من شریک شدی.

برای همه وقت هایی که با من به گردش آمدی.

برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی.

برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی.

برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی.

برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من هستی.

برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم".

برای همه وقت هایی که در فکر من بودی.

برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی.

برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی.

برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی.

برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی.

برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی.

به خاطرهمه این ها، هیچ وقت فراموش نکن که:

همیشه برای گوش دادن به حرف هایت آمادگی دارم.

همیشه پشتیبانت هستم.

من مثل کتابی گشوده برایت خواهم بود.

فقط کافی است چیزی از من بخواهی، بلافاصله از آن تو خواهد شد.

می خواهم اوقاتم را در کنار تو باشم.

من کاملاً به تو اطمینان دارم و تو امین من هستی.

در دنیا تو از هر چیزی برایم مهمتر هستی.

همیشه دوستت دارم، چه به زبان بیاورم چه نیاورم.

همین الان در فکر تو هستم.

تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری.

من همیشه برای تو این جا هستم و دلم برایت تنگ است.

هر وقت که احتیاج به درد و دل داشتی روی من حساب کن.

تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری.

تا بحال ستاره ها رو شمردی ... !!!

تا حالا قطره های بارون رو شمردی ... !!!

می دونی چقدر دوستت دارم ... ؟

قد همون هایی که قادر به شمردنشون نیستی ...

نبض وجودمو می گم ...

به دلت رجوع کن ...

می بینی که قد خدا دوست دارم !

سید مرتضی من ...

گل خوشبوی من ...

عزیز دلم و محبوبم ...

شیطونک مرموز خودم ...

قربون اون خندیدنت با اون چال با نمک صورت زیبات ...

قربون اون مهربونی دستات که به دستام ... به وجودم گرمی و امنیت میده ...

همیشه به این فکر میکنم که یادگار عشق ما چه شکلیه ...

حتما شبیه تو میشه ... حسم اینو میگه !

عاشق با تو بودنم تا همیشه ای که باشم ...!

دوست دارم با همه کاهلیت در عاشق بودن ها ...

چشمام همیشه همیشه براه دیدن توست ... و دلتنگ روی تو ...

زبانم همیشه دلتنگ گفتن از توست ...

و دلم دلتنگ مهر ورزیدن به تو ... و عاشق بودن توست !!!

تو را در هر لحظه دوری به دست های امن الهی می سپارم .. خوبم !

تو را بیشتر از جان خود دوست می دارم ... ای دوست داشتنی دل من !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
جیوبانی دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ق.ظ

عزیز دلم ... آدرس بلاگتو به سید مرتضی بده که بدونه !!!
فدتا شم که این قدر صادقانه عاشقانه های خودت رو مینویسی ... مطمئنم حضرت زهرا (ع) به داشتن همچین عروسی خوشحالن ...
فدات شم

اول سلام ... مرسی گلم ازین همه ابراز لطف و محبتت ... من هم شادم و کمی نگران چون کلی کار دارم و زحمت اما همه چی رو سپردم به لطف و رحمت لایتناهی اون بالا سری .... و در مورد این نامه سربه مهری که نوشتم ... فقط احساس واقعی دل رو بی مهابا نوشتم ...گویی در حال فوران بودم ... پس همه چی رو گفتم تا سبک شم ... چون سید من زیادی عشقولانه نیست اما خیلی مهربونه ... بازم مرسی خانومی

راستگو دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک موتور جست و جوگر ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

اگر پیشنهادی و یا انتقادی دارید خوشحال خواهیم شد از طریق لینک زیر برایمان ارسال کنید:
http://forum.rastgo.com/topic-t741.html

با تشکر و احترام

فروش نرم افزار ارسال نظرات به صورت دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ

درود بر شما وبمستر پارسی زبان عزیز ....

بدون شک در چند ماه اخیر با سیل شیوه جدید تبلیغات اینترنتی در بخش نظرات وبلاگهای پارسی زبان مواجه شده اید . این روش نوین توسط نرم افزار خاص ارسال کامنت (نظرات) انجام می پذیرد.

این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه همکاران عزیز ما ، دارای مزایایی هست که طبق لیست زیر بیان می شود :
الف – سرعت بالا و بدون هیچ افت سرعتی در خطوط شما
ب – بدون نیاز به وارد کردن کد امنیتی { تمام نرم افزارهای مشابه برای وارد کردن نظر نیاز به وارد کردن کد امنیتی دارند ، در حالی که نرم افزار ما به صورت کاملا اتوماتیک این کار را انجام میدهد ، و فارغ از هر گونه دخالت شما در امر ارسال نظرات هست }
ج – امکان استخراج لیست وبلاگهای تازه به روز شده
د – امکان استخراج وبلاگهای بلاگفا بر اساس موضع بندی های خود پرتال اصلی
ه – پشیبانی کامل و بی نقص ما در 24 ساعت شبانه روز و رفع نقایص احتمالی نرم افزار در آینده
و - و از همه مهمتر پشتیبانی از سرویس های وبلاگ دهی زیر :

بلاگفا – پرشین بلاگ – میهن بلاگ – بلاگ اسکای

نکته مهم : این نرم افزار طوری نوشته شده است که شما خریدار محترم نیز توانایی فروش آنرا به هر چند نفر که بخواید دارید . پس نرم افزاری انحصاری نیست و خریدار آن مالک بی چون و چرای آن محسوب خواهد شد .


1 – لینک آموزش تهیه لیست توسط نرم افزار :

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Sendblog1.swf&album=0&fullsize=1

2 – لینک آموزش ارسال نظرات به صورت انبوه :

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Sendblog.swf&album=0&fullsize=1

تنها قیمت این نرم افزار کارت شارژ همراه اول به مبلغ 10.000 تومان می باشد . که روال دریافت آن هم اینطوری هست که شما با ارسال شماره سریال کارت شارژ به همین قیمت به آدرس ایمیل ما { spamer.blog@gmail.com } بلافاصله نرم افزار را دریافت خواهید نمود . در کمتر از 3 ساعت .
نکته : این پیغام نیز به صورت اتوماتیک وار توسط خود این نرم افزار برای صدها وبلاگ پارسی زبان ارسال گردیده است . که همانا نشان از کارایی و قدرت این نرم افزار می باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد