دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

حسی از جنس خدا...

خدا با من این روزا روزه سکوت گرفته ...  

جواب اینهمه حرف و دردل فقط سکوته ...آخ که من چقدر عاشق سکوت و غرق شدن تو دنیای بی نظیرشم... آدمو می بره یه عالم دیگه .. امتحان کنین ... بهتر از ایروبیک و ریلکسیشن جواب میده یا حتی با اونا هم می تونی ادغامش کنی ...  

به قول یه دوست دوست داشتن ها همه اش از سر نیازه ... خوب بنده حقیر و ناچیز خدا بودن خیلی خواستن ها رو بدنبال داره و طبیعیه ... ولی کاش شاکر هم بودیم ... !!! 

خدای من خودش میدونه من تو دل طبیعت که میرم از خو فراموشم ... من کجام ... چه خاطره های خوشی از بودن تو نقاشی های ناب خدا دارم ... آدمو به وصال می رسونه به شرطی که اهلش باشی ... یا مث بعضی ها بری شیطنت کنی خودتو تخلیه کنی کباب پزی و آشفته کردن محیط ووو...... نه اینا میشه صد در صد دنیوی بودن یا بی احترامی نباشه زندگی حیوانی داشتن و به همان روال زیست هم مردن .... 

 

قومی به جد و جهل نهادند وصل دوست  

                                      قومی دگر حواله به تقدیر کردند !!!

نظرات 2 + ارسال نظر
جیوبانی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام
خانوم مهربون...
ایشالا همیشه در پناه اون بهترین پنناه زندگی شادی داشته باشی ... :)

مرسی عزیزم ایشالا خدا یه دونه مهربون دلش رو سر راه زندگیت بذاره . من خیلی غمگینم... کوه غصه هاست بر دلم ... آیا راهی هست ... ؟

ریحانه دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ http://reihan.blogsky.com

وقتی خدا بهت میگه باشه ُ چیزی رو که می خوای بهت می ده !
وقتی میگه صبر کن ُ چیز بهتری بهت میده !
وقتی میگه نه ُ داره بهترین رو برات آماده میکنه !

می دونم بخدا می دونم عجول هم نیستم اما نمی دونی چقدر این امتحان الهی ما طولانی شده به جاهای باریک رسیده و امیدم به ختم بخیرشه برام دعا کن ... مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد