دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

دل نوشته های من از خودم و خدای خودمَ ... شادی ها و غم ها

خلاصه از هر دری من باب سخن با دوستان ...

نوبهارست در آن کوش که خوش دل باشی ...   

سلامی به گرمی دلای مهربون 

منم بعد مدتی تلاش اومدم تا با شما باشم و اگه قابل بودم بمونم ...  

so help me in some cases ... ok?????? thanks 

تا درودی دیگر بدرود. روزهایتان سرشار از عطر گل ها و یا خدای مهربون

نظرات 3 + ارسال نظر
م. یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

خوب خوش اومدی به دنیای وبلاگ ها ...

مرسی از خوشامدگوئی شما nice to meet u ...

فرنوش یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

Fati JOOOON شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ب.ظ http://nasleman.net

بگو نسل ما کجا رفت؟
نسلی که اومد بباره!
نسلی که از آیینه رد شد، بی صدا به یک اشاره!
نسلی که می خواست زمینُ توی آسمون بکاره!
حتا آسمونش امروز، توی قابی از حصاره!

دوست عزیز سلام
به روزم . . . و منتظر حضور سبزت
WWW.NasleMan.NET

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد